Klacht Eglo Verlichting Oosterhout: zoemende trafo's van dimbare fueva 1 spots

van P

Met een huiskamer renovatie speciaal een verlaagd plafond aangelegd, aangepast aan deze spots welke gegarandeerd zouden moeten werken volgens Eglo. Na inbouwen bleek dat de trafo's die bij de spots horen, een ernstig zoemend geluid produceren in het plafond. Helaas was voor de geringe plafond diepte en het gemaakte gat in het plafond, geen enkele andere spot te vinden. Door het electro installatie bedrijf is een andere oplossing gevonden door de lampen te laten zitten, en de trafo's te vervangen voor andere, waarbij er ook een extra kabel in de leidingen getrokken moest worden voor een andere aansturing van de spots. Eglo heeft ons ruim 3 weken laten zitten in een donkere huiskamer en installatie bedrijf en ons zelf, van het kastje naar de muur gestuurd. ondanks het ongemak moeten we een forse extra rekening betalen voor het ombouwen naar wel werkende spots, en bovendien moeten we de hele set spots ook betalen terwijl we alleen de lampen kunnen gebruiken, en niet de trafo's.

wij zouden graag een compensatie zien voor het niet kunnen gebruiken van de zoemende trafo's en de slechte service: , een deel van het geld terug of bijvoorbeeld enige extra spot lampen als reserve.

Wij vinden dat Eglo Verlichting Oosterhout hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

van P
    kopen van lampen is geen probleem. bij een klacht blijft men volharden dat er niets mis kan zijn met de lampen van eglo. wel een reserve lamp gekregen ter compensatie dat maakt het nog iets goed.

van P

Ook een klacht indienen over Eglo Verlichting Oosterhout?