Klacht EGlobal Central Nederland: defecte telefoon, klacht niet serieus genomen

Klachtnummer
# 333112
Gebruiker
k b
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb vorig jaar een telefoon gekocht bij deze site. nu blijkt dat het geen 4G ondersteunt wat problemen geeft met mn abonnement. Op mn mails krijg ik alleen automatic reply-achtige antwoorden of antwoorden die echt heel oppervlakkig en dom zijn. Mijn mails worden niet daadwerkelijk gelezen. Er is ook nergens een nummer wat je kunt bellen!

De oplossing

een reparatie of vervangende telefoon

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat EGlobal Central Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over EGlobal Central Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen