Klacht EGlobal Central Nederland: eGlobal levert geen telefoon en stort het door ons betaalde bedrag tot op heden niet terug.

Klachtnummer
# 350082
Gebruiker
M.R.T. Verhoeven
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Niet geleverd
De bestelling hebben we op 16 november 2018 geplaatst. De laatste update was op 19 november 2018, daarin werd vermeld dat het product was ontvangen in het internationale processing center. Er zijn na 19 november geen concrete berichten meer geweest over de levering. Tot op heden hebben wij het product niet ontvangen. Bij het bestellen werd aangegeven dat de levering 8 dagen in beslag zou nemen. In alle redelijkheid kan gesteld worden dat de leveringstermijn inmiddels ruimschoots verstreken is, daarmee heeft eGlobal Central zich niet gehouden aan de overeenkomst.
Top op heden verwijst eGlobal naar de koerier en stort het bedrag niet terug.

De oplossing

De koop annuleren en het betaalde bedrag terugstorten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat EGlobal Central Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over EGlobal Central Nederland?