Klacht EGlobal Central Nederland: eGlobal verkoopt mij een megadure waterproof horloge maar weigert garantie vanwege waterschade

R.P. Ramdbhadjan

Twee maanden geleden kocht ik op eGlobal.nl een waterproof (tot 50 meter) smartwatch:

Het horloge is defect vermoedelijk waterschade door ermee te douchen. Kort na het douchen reageerde het scherm niet meer en zag ik condens druppels achter de glazenplaat van het horloge.
eGlobal weigert om de smartwatch zelfs aan te nemen voor onderzoek omdat zij vinden dat waterschade niet onder garantie valt.

een swimproof horloge van €239 hoort toch niet door het douchen waterschade op te lopen? en als dat zo is dan hoort het toch te vallen onder fabrieksgarantie?

een nieuwe smartwatch met volledige fabrieksgarantie ook op waterschade omdat het waterproof is of mijn geld terug

Wij vinden dat EGlobal Central Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over EGlobal Central Nederland?