Klacht EGlobal Central Nederland: iPad besteld en betaald 1,5 maand geleden. Nog steeds niet ontvangen.

Klachtnummer
# 280450
Gebruiker
Bertha 1953
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 1 oktober 2017 heb ik een iPad besteld en betaald, maar ik heb hem nog steeds niet ontvangen.

De oplossing

De iPad deze week leveren of mijn geld terug storten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat EGlobal Central Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over EGlobal Central Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen