Klacht EGlobal Central Nederland: Retourkosten niet betalen bij laat levering product

Klachtnummer
# 416520
Gebruiker
Ontevreden
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 40 dagen moeten wachten op mijn bestelling, met telkens onzekerheid of ik het wel zou ontvangen. Dus voor kerst toch ergens anders een nintendo switch console aangeschaft voor mijn zoon. En een claim ingediend bij mijn cc maatschappij, maar opeens word het wel verstuurd. Nu wil ik het terug sturen word mij 58 euro kosten berekend. 18 euro administratie kosten en 40 euro kosten omdat het naar Hong Kong retour moet. Je draait zelf op voor de retourkosten belachelijk.

De oplossing

Mij de retourkosten terug storten. Zij voldoen niet aan de levertermijn

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat EGlobal Central Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over EGlobal Central Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen