Klacht Eglobalcentralnl.com: airpods nooit ontvangen

Klachtnummer
# 410071
Gebruiker
R. Pap
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb eind november draadloze airpods besteld bij Eglobal Central Nederland. Ik had toen helaas niet door dat het een bedrijf is uit Hongkong. Ze zouden het binnen 6-8 dagen leveren, maar ik heb nog steeds niets ontvangen. Ik krijg alleen vage reacties van de helpdesk dat ze op zoek gaan naar de oorzaak van de vertraging. Op internet lees ik dat diverse mensen hun product nooit ontvangen hebben, dus ik maak me zorgen of dit wel goed komt.

De oplossing

Ik wil snel mijn airpods ontvangen of mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Eglobalcentralnl.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Eglobalcentralnl.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen