Opgelost door Eglobalcentralnl.com: Bestelling na 1,5 maand nog niet ontvangen.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 405613
Gebruiker
Dicky76
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 24 Oktober 2019 heb ik een telefoon besteld/betaald en tot op heden (1-12-2019) niets ontvangen. De verwachte levertijd was 6 tot 8 dagen.

Het pakket is verzekerd tegen verlies/schade tijdens transport.Toch wordt ik steeds afgescheept met standaard berichten etc. dat er "onvoorziene omstandigheden zijn"en dat er een claim is ingediend bij de koerier.

Nog steeds hoop ik op een goede afloop maar het vertrouwen in EGlobal Central Nederland is zeer laag.

De oplossing

Volledige vergoeding van het door mij betaalde bedrag aan Eglobal Central Nederland

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Eglobalcentralnl.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dicky76
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na bijna 2 maanden in onzekerheid te hebben gezeten heeft Eglobalcentral nederland het volledige bedrag terug gestort op mijn rekening.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Eglobalcentralnl.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen