Klacht Eglobalcentralnl.com: Fitbit na 3 maanden stuk kan niet terug naar fitbit door doorgestreepte barcode etc.

Klachtnummer
# 330004
Gebruiker
N H
Datum
0 reacties

Details

De klacht

FITBIT na een paar maanden stuk.

Is het wel een echte? barcode is doorgestreept etc. Dus terug brengen naar fitbit zelf kan niet.

De oplossing

Eigenlijk wil ik gewoon mijn geld terug.....
Als het niet anders kan dan een nieuwe fitbit maar ik ben bang dat die fitbit dan ook zo snel kapot is weer.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Eglobalcentralnl.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Eglobalcentralnl.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen