Klacht Eglobalcentralnl.com: Komen leveringsvoorwaarden niet na

Klachtnummer
# 403459
Gebruiker
Kritische_MisterEd
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ADVIES PER DIRECT STOPPEN MET BESTELLEN BIJ DEZE WEBSHOP! Mijn levering is nu 23 dagen onderweg heeft de laatste 12 dagen de status "We apologise for the delay, we are following up your order to get it delivered to you as soon as possible". Communicatie met eGlobal wordt afgedaan met standaard berichten. je kan niet bellen....ik vertrouw er niet meer op dat ik nog iets ga ontvangen.

De oplossing

Voortgang van de levering en de verwachting hiervan managen naar de klant. Met name wanneer de levering is vertraagd achter halen waar deze zich bevind en pro-actief communiceren richting de klant de voortgang managen met een daadwerkelijke leverdatum.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Eglobalcentralnl.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Eglobalcentralnl.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen