Klacht Eglobalcentralnl.com: Opengescheurde verpakkingen geleverd zonder mobiele telefoon.

Klachtnummer
# 273258
Gebruiker
vandePol1
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na drie weken werd mijn pakketje bezorgd. Echter toen ik de zak van de bezorgdienst open deed zat er alleen opengescheurd verpakkingsmateriaal in en niet mijn bestelde mobiele telefoon. Waardeloos dat je alleen via een ticket contact op kan nemen met E Global (en niks terug hoort), de bezorgdienst geeft niet thuis en stuurt je door naar de leverancier terwijl deze toch de lege opengescheurde verpakkingen in een zak van hun heeft gestopt, en bezorgd!

De oplossing

Ik wil mijn geld terug en zal de onderste steen boven krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Eglobalcentralnl.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Eglobalcentralnl.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen