Klacht Eglobalcentralnl.com: Oplichting

Klachtnummer
# 396397
Gebruiker
LichteKopjes#747
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Telefoon besteld 23-11'2018 en betaald maar nog niets ik kreeg een brrichtje in februari dat hij bij de post kwijt geraakt was en ze wachten tot de telefoon terug bij hun is want er stond ook een verkeerd adres op terwijl ik het goede adres had door gegeven nu zij we weer in oktober 2019 waat blijft mijn telefoon of mij n geld

De oplossing

Graag m,n geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Eglobalcentralnl.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Eglobalcentralnl.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen