Klacht Eglobalcentralnl.com: Uitsluiting van garantie

Klachtnummer
# 291459
Gebruiker
Willion
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij gelokaliseerd krijg je niemand telefonisch te spreken.
Ik heb een horloge gekocht bij hun maar het omhulsel laat nu na 10 maanden los. Dit heb ik aangekaart en wordt zonder het product in handen te hebben gehad maar middels foto beoordeeld dat de armband waterschade heeft en dus geen garantie. Ik weet zeker dat de horloge geen waterschade heeft gehad en ook niet fysiek is beschadigd. Krijg steeds nul op mijn request.

De oplossing

Dat de horloge dus wel onder de garantie valt en dat ik een nieuwe armband krijg oftewel vervangend product.
Bij Fitbit is het loslaten "bubbelen" een bekend probleem.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Eglobalcentralnl.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Eglobalcentralnl.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen