Klacht Eglobalcentralnl.com: Wanneer wordt mijn bestelling thuis geleverd?

Klachtnummer
# 353191
Gebruiker
Ambe54
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik zit al bijna 2 weken op mijn bestelling te wachten.
Verder vind ik de website moeilijk om de track en trace te vinden.
Contact met de klantenservice heb ik tot nu toe nog niet gevonden!

De oplossing

Dat het bedrijf per email contact op neemt over de status van mijn bestelling, wanneer kan ik het ontvangen?
Graag ook het telefoonnummer van de klantenservice Nederland per email doorgeven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Eglobalcentralnl.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Eglobalcentralnl.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen