Klacht EgoSmokerPro: Annuleren van een bestelling

Klachtnummer
# 78399
Gebruiker
Bernard
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 28 Augustus heb ik een bestelling gemaakt bij Egosmokerpro van een paar flessen vloeistof.
Op 16 September na een paar e-mails/berichten te hebben gestuurd naar hun toe en ook naar Klarna, heb ik mails gekregen van Egosmokerpro dat mijn bestelling reeds gestuurd was, waardoor ze konden die niet tegenhouden.
Maar gisteren ik heb mijn bestelling toch gekregen , doordat die past in de brievenbus en die is gestuurd als normale post, ik kon die niet tegenhouden. Lijkt me wel echt vreemd dat een bestelling die al gestuurd was voorde 16 September pas aankomt op 30 September, zeker als u kijkt dat op het pakje zit een PostNL Etiket, dus is gestuurd vanuit NEDERLAND.
Ik heb al aangegeven aan beide partijen dat ik wil dat niet zo laten gaan en dat nu een principe kwestie voor mij, Egosmokerpro moet en zal de retourkosten betalen en ik niet.

De oplossing

Betaling van de retourzending

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

EgoSmokerPro is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over EgoSmokerPro?