Klacht EgoSmokerPro: misleidend

Monique

Ik heb nav een misleidende email een bestelling bij ze gedaan. Binnen een uur van bestelling kwam ik achter dat ik dubbele voor een product moet betalen, dan elders voor hetzelfde product. Ik heb dus binnen een uur een email verstuurd met daarin mijn annulering van de bestelling. Ik kreeg geen bevestiging net zomin als ik een bevestiging bij order heb gekregen en 5 dagen later gewoon het pakket opgestuurd. Tot op heden ook geen antwoord gekregen op mijn inmiddels 2 emails. Ook het bedrijf dat de factuur stuurt, Klarna reageert niet op mijn email.
Ik ervaar dit als zeer vervelend en voel mij enigszins zelfs misbruikt in mijn rechten.

Monique van Driel

Zonder kosten van verzending en retourneren van het product.

EgoSmokerPro is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Monique
    Na 3 emails in de afgelopen dagen, vooralsnog geen antwoord gekregen. Ik ga de rekening maar betalen voordat ik dadelijk nog meer kosten ga krijgen en zie dit maar als een pijnlijke les.
    Laat dit een waarschuwing zijn voor iedereen die een bestelling doet bij deze oplichters. Annuleren is niet mogelijk, contact met ze opnemen ook niet en je krijgt ook geen bevestigingsmail van bestelling, met daarin een bestelnummer. Contact met ze krijgen is ook onmogelijk! Ik heb er een vieze bijsmaak van!

Monique

Ook een klacht indienen over EgoSmokerPro?