Klacht EgyptAir: aanpassing in vluchttijden: meer dan 24 uur later thuis!!!

Klachtnummer
# 133369
Gebruiker
MtW
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Online ticket geboekt op: 02/09/15 via Egyptair.nl van Brussel naar Entebe (Uganda) t.w.v. € 512,55. Geboekt mede vanwege de korte reistijd i.v.m. korte 'transit-tijden'. tw:
Heenvlucht: 25/10/15 d.BRU 15:00, a.CAI 20:30; d.CAI 21:45, a.EBB 03:15. Terugvlucht: 01/11/15 d. EBB 04:30, a.CAI 08:00; d.CAI 10:10, a.BRU 14:00, ZODAT IK 02/11/15 GEWOON NAAR MIJN WERK KAN. Op 05/10/15 een mail met het nieuwe reisschema, verder geen informatie: Heenvlucht: 25/10/15 v.BRU 15:00, a.CAI 20:30; d.CAI 23:45 (2 uur later), a.EBB 04:50. Terugvlucht: 01/11/15 d.EBB 05:50, TUSSENLANDING NAIROBI, a.CAI 11:45; d.CAI 2 NOVEMBER (MIJN WERKDAG) 10:10, a.BRU 14:00. Direct service desk Egypt Airgebeld, zij gaven aan dat 02/11/15 de enige optie was OF dat ik via de site Online-refund-form in kon vullen, om het geld terug te krijgen. Op 06/10/15 bij een 'laatste check' hetzelfde antwoord gekregen en alle info richting Egyptair; op 08/10 mail: For your information TICKET IS NON-REFUNDABLE. Dat is het?!?!?!

De oplossing

Als klant van Egypt Air wil ik 'service gericht' behandeld worden; ik zie bijvoorbeeld graag mijn gestuurde emails beantwoord, anders dan met de woorden: For your information TICKET IS NON-REFUNDABLE. Ik wil graag mijn geld retour, zodat ik mezelf een ander ticket kan aanschaffen. Nu ben ik EN € 512,55 armer EN ik kan (daardoor) niet naar Entebbe voor zeer belangrijk familie-bezoek. Op deze vlucht blijven is geen optie voor mijn, omdat ik 02 november MOET werken. We hebben het hier niet over 12 uurtjes verlaat ofzo, maar over een hele dag!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat EgyptAir hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over EgyptAir?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen