Klacht EgyptAir: Geen geld ontvangen van mijn ticket. medewerker Schipholticket zegt dat die aan Egypt air ligt.

Klachtnummer
# 520413
Gebruiker
ZwarteKat
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij Schiphol Tickets heb ik een ticket geboekt op 30-01-2020. In maart is vanwege corona de vlucht geannuleerd door Egypt Air. Zij hebben tot op heden geen geld terug betaald. Ook niet als Schipholtickets hen weer benadert.

De oplossing

Ik wil dat ik mijn geld van het ticket a 467,60 terug ontvang.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat EgyptAir hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over EgyptAir?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen