Klacht EgyptAir: Geen refund ontvangen van Egyptair voor door Corona gecancelde reis naar Egypte van 486,80 euro.

Klachtnummer
# 518284
Gebruiker
TrueBlue
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Retour reis geboekt naar Egypte, Luxor via Cairo van 02-04-20 tot 10-04-20 op 25-03-2020. Vanwege Corona annuleerde Egypt Air de vlucht. Meerdere keren een mail gestuurd naar ONLINEREFUND-NL@egyptair.com nooit antwoord gekregen. Geen geld gekregen tot op heden, 20-01-2021. Reis kostte 486,80 euro.

De oplossing

Een refund van de ticketkosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat EgyptAir hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over EgyptAir?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen