Klacht EgyptAir: Mijn geld terug-ticket refund van egypt airline

Klachtnummer
# 283528
Gebruiker
Nagla
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 21 augustus 2017 heb ik reis via egypt airline, Amsterdam-cairo en cairo- Amsterdam op 28 augustus.
Volgens de regelen ik kan de reis annulleren tot 24 uue voor en dan krijg ik refund. Ik heb de reis 3 dagjes voor annuleren. Volgens hun regelel dat was netje op tijd. Volgens de regel wat staat bij hun in website en ticket ik moet de refund terug maximal in 4 weeken. Nu is 4 maanden en ik krijg niks terug. Ik heb alles geprobeerd met hun. Meer dan 15 email en geen antwoord! ik heb heel veel gebelt en ook niks. Ik weet niet wat moet ik doen of waar is mijn geld of hoe kan ik contact met egypt air doen. Ik verstaan wekl nu dat misschien ik keihg mijn geld nooit terug en ik heb beslis gemaakt dat ik ga nooit reisen bij egypt airline.
Ik wil mijn ervaren hier delen en ook advies geven om niet te reisen via dat airline want ze hebben helemaal geen respecteren voor hun klanten en het is niet mogelijk om je recht te hebben van hun!
Never again with egypt air!

De oplossing


Ik denk staat geen oplossing want egypt air heeft helemaal geen respecteren voor hun klanten. Jammer voor me dat ik heb mijn eigen airline voor reisen gekosen. Het spijt me om dat ervaren met hun en het spijt me ook dat ik heb die klacht over mijn eigen land officaal airline gesgereven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat EgyptAir hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over EgyptAir?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen