Klacht Egypte.nl: Geld verduistering

Klachtnummer
# 299147
Gebruiker
Marjorie Landman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Tijdens onze rondreis in Egypte, via Egypte.nl, hebben wij 1 excursie niet kunnen doen door een verandering in het reisschema zonder onze medeweten. Er werd ons beloofd het geld van die excursie retour te krijgen. In Nederland hebben wij de eigenaar van Egypte.nl op zijn Mobiel gebeld en hij zou zorgen voor een snelle reactie. Daarna werd de telefoon niet meer opgenomen en Dhr. Sherif Moustafa heeft niet meer gereageerd. Tevens per email (diverse keren gemaild) wordt niet op gereageerd. Bellen heeft ook geen zin, er wordt niet opgenomen. Het was geen goedkope excursie en wij willen ons geld graag terug. Boek NIET bij deze oplichters, je kunt fluiten naar je geld blijkbaar.

De oplossing

Graag reactie van Egypte.nl en ons geld terug zo spoedig mogelijk!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Egypte.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Egypte.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen