Klacht Eigen-Wijze Reizen: Bedreigd

Anoniem

Vorig jaar fietsvakantie via EigenWijzeReizen, inclusief eten, van Wenen naar Boedapest.
In hotel in Wenen niet kunnen slapen agv een bruiloft, na een vermoeiende autoreis.
EWR doet daar lacherig over, wij niet. Slaap is mij heilig. In Hongarije bij
een (inval-) hotel terechtgekomen waar we varkensvoer kregen en moesten betalen!!! wat ik weigerde, de reis was inclusief eten. s'Morgens werden we bedreigd omdat we niet wilde betalen, dus we moesten wel, maar een vervelend gevoel en vakantie daardoor bedorven. E.W.R. doet of er niets aan de hand is en ik heb de helft van de reissom terug geeist, ook vanwege fitesen op zeer slechte wegen en de verkeerde routekaart bij 35-38 graden geen pretje. Dat alles leverde een mislukte fietsvakantie op. EWR heeft uit coulance 200,- vergoed,(niet mee eens) .Ook de communicatie naar EWR naar ons was en is slecht.
Ik beveel deze club NIET aan, en heb ze ook gewaarschuwd dat ik dit openbaar zou gaan maken, daar zitten ze kennelijk niet mee.

De helft van de reissom terug

Wij vinden dat Eigen-Wijze Reizen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!