Klacht Eigen-Wijze Reizen: Eigen Wijze Reizen veel te duur

Bloem

Bij Eigen Wijze Reizen boekten we een vierdaagse fietstrip door Noord Limburg. Na de aanbetaling beseften we opeens hoe duur deze organisatie is. 'Scherp geprijsd' stond er op de website, maar dat was het zeker niet. Al met al waren we ruim 300,00 (!) duurder uit dan wanneer we direct bij de hotels hadden geboekt. Mails en telefoongesprekken met EWR mochten niet baten. Onze klacht werd afgedaan met: 'maar u betaalt voor de service die wij bieden, het bagagevervoer en de fietsroute'. Oké, logisch dat je voor service betaalt, maar dat moet dan wel in verhouding staan tot wat je krijgt. Driehonderd euro... En dan moest je in het hotel ook nog zelf toeristenbelasting betalen. De fietsroute bleek een knooppunten route te zijn, die ook nog verouderd bleek.
Opmerkelijk dat we na afloop van de reis geen enkel berichtje hebben ontvangen om een review te geven. Totale stilte.

Teruggave van een deel van de reissom.

Wij vinden dat Eigen-Wijze Reizen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Eigen-Wijze Reizen?