Klacht Eigenhuis Keukens: Drama!

Gebruiker1538511821

Waarschuwing: koop er geen keuken!
Wat een drama. Zodra je daar zit en ze tekenen de keuken in, is alles mogelijk. Maar zodra je eenmaal getekend hebt voor de offerte ben je nummer. Een opsomming:

- 4 keer verkeerd leidingschema ontvangen
- niet aan ons doorgeven dat bepaalde onderdelen besteld moesten worden die een langere levertijd hadden, waardoor de keuken 2 weken later geleverd werd
- Bij montage bleek de Quooker niet geïnstalleerd te kunnen worden. Van te voren gebeld dat we alleen koud water aansluiting hadden. Geen enkel probleem; geven we door aan de monteur..
- Bij montage werd de koof niet gemaakt (terwijl anders is afgesproken)
- Bij montage bleek de gasslang te kort
- Bij montage bleken de pootjes de kort waardoor gasstel lager staat dan de keuken
- Er zit een kras op de afzuiging

Kortom: drama! Eigen Huis komt niet met oplossingen. Als je belt geven ze aan dat ze druk zijn. Er wordt niets, maar dan ook helemaal niets gecommuniceerd. Je moet overal zelf achteraan. Zitten nu met een keuken die half af is en die we niet kunnen gebruiken!

Communcieren en komen met een oplossing!

Wij vinden dat Eigenhuis Keukens hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Eigenhuis Keukens?