Klacht Eigenhuis Keukens: Slechte communicatie, onderbezet, geen after service, schijt aan de klant.

Rosales

* Na ondertekening van de offerte werden we geconfronteerd met kosten voor leidingwerk ad EUR 1.200. Dat verbaasde ons aangezien alle keukenapparatuur hetzelfde gepositioneerd was als bij de standaardkeuken van het nieuwbouwproject. Waarom dan extra kosten voor leidingwerk. Gewoon een verkapte verhoging van de prijs. Deze kosten zijn gedeeltelijk geschrapt.

* Communicatie zeer slecht. De verkoper annex bedrijfsleider Jeroen was slecht bereikbaar, na ondertekening van de offerte. Voor ondertekening ging dat prima.

* Keuken gekocht in januari 2016. Afgeroepen in december 2016 aangezien woning opegeleverd zou worden in februari 2017. Bleek dat het frontje niet meer leverbaar was. Dat is niet niks, het frontje is de keuken. Geen goede alternatieven beschikbaar. Contract was bijna ontbonden. Inmiddels contact gelegd met andere keukenboeren voor een andere keuken. Erg veel stress opgeleverd. Uiteindelijk toch nog een frontje beschikbaar wat goed was. Geen excuses of coulance van de EHK.

* Zeeppompje was niet leverbaar. Werd door Jeroen een alternatief geboden. Alternatief stelde echt niks voor, was gewoon een goedkope oplossing. Heb zelf via de leverancier een goed alternatief gevonden.

* Bij de montage is veel mis gegaan. Greepjes waren verkeerd, zeeppompje was niet goed, sleepsysteem koelkast niet geleverd en plint beschadigd. Een maand later werden de greepjes geleverd, wederom verkeerd. Erg lastig om in de keuken te werken als er geen greepjes op zitten. De derde keer waren de greepjes wel goed. De keukenmonteur was zo vriendelijk om in zijn eigen tijd langs te komen om deze erop te zetten. Echt een topper. Werkt overigens voor zichzelf en niet voor EHK. Zitten nu nog wel te wachten op het zeeppompje, nieuwe plint, montage van het sleepsysteem van de koelkast en het afkitten van het aanrechtblad. Uiteindelijk had EHK ons enige coulance aangeboden in de vorm van een pannenset. Toen de greepjes voor de tweede keer verkeerd geleverd werden, heb ik aangegeven geen prijs meer te stellen op de coulance. De communicatie gaat zo stroef, niet normaal. Je kan je wat mij betreft niet meer dan een jaar lang verschuilen achter onderbezetting. Dan heb je structureel een probleem en heb je gewoon schijt aan de klant.

Zo snel mogelijk oenstaande zaken oplossen:
* Plaatsen afdeklatje vaatwasser
* Leveren en plaatsen juiste zeeppompje
* Plaatsen sleepsysteem koel- en vrieskast
* Afkitten keuken

Wij vinden dat Eigenhuis Keukens hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Eigenhuis Keukens?