Klacht Eigenhuis Keukens: Zeer slechte service Eigenhuis Keukens in Houten

H.J. Huidekoper

In 2020 kochten mijn vrouw en ik een Siematic keuken bij Eigenhuis Keukens in Houten. Op advies van één van de verkopers namen wij een Dekton keukenblad, waarvan zij zeiden dat het niet kon krassen en hittebestendig is.
De keuken werd in de eerste week van december geplaatst, maar ondanks ons verzoek daartoe niet ter inspectie aan ons door de monteur overgedragen.
Omdat de verhuizing pas een week later was en er nog veel in het nieuw gebouwde huis moest gebeuren lieten wij een daar door de monteur neergelegde beschermende plank op het aanrechtblad van het spoeleiland liggen. Toen wij deze in de week voor kerstmis weghaalde bleek het aanrechtblad 2 diepe krassen te bevatten.
Een monteur van Jetstone, de leverancier van het Dekton blad, is er in januari naar komen kijken en stelde vast dat dit niet hoorde maar dat hij het er niet uit kon polijsten en zei dat we het verder maar met Eigenhuis Keukens moesten regelen.
Verder bleken er onderdelen aan een lade te ontbreken, boog een plank onder het gewicht van de afzuigunit door, ontbrak er een paneel en waren er nog wat montagefouten gemaakt. Pas afgelopen week, dus ruim 3 maanden na de oplevering zijn de montagefouten, op het ontbrekende onderdeel aan de lade na, opgelost. Eigenhuis Keukens weigert echter bij herhaald contact en het opsturen van foto's verantwoordelijkheid te nemen voor het gekraste "onkrasbare" aanrechtblad.
Mijn advies: koop vooral wel een Siematic keuken, ze zijn echt prachtig, maar doe dit bij een andere keukenleverancier en niet bij Eigenhuis Keukens, vanwege de zeer beroerde service

Een nieuw blad levert of anders een financiële tegemoetkoming/schadevergoeding geeft en erkent dat dit blad zó niet geleverd had mogen wordenrefent

Wij vinden dat Eigenhuis Keukens hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Eigenhuis Keukens?