Klacht Eigenhuis Keukens: Zilverpapiertje al oplossing van vochtprobleem

WS Schrijver

Wij hebben jaren een IKEA keuken gehad. Ook door IKEA geplaatst. Nooit problemen.
Nu hebben wij veel geld uitgegeven aan een "niet-IKEA keuken" en dit heeft ons tot op heden alleen maar slapeloze nachten gebracht maar ook veel vrije tijd (iedere keer thuisblijven, je agenda aanpassen, etc).

Een kleine opsomming:
De verkoper heeft ons heel goed geholpen. Een hele fijne manier van kopen zonder druk. Dat was erg fijn.
Vriezer lekte bij de deur waardoor wij etenswaren moesten weggooien. Dit is nooit gecompenseerd. Dit moest gemeld worden bij Siemens. Siemens komt en het bleek dat de vriezer niet goed geplaatst was. Hierdoor moesten jullie komen om de vriezer goed te plaatsen.
Combi magnetron. Zat een piepplastic tussen de deuren. Dit moest door Siemens opgelost worden.
De vaatwasser. Daar is Siemens maar liefst 5x voor langs geweest. Eindelijk het probleem opgelost maar hebben zij te hard aan de slang getrokken waardoor een enorme lekkage is ontstaan. Nu bleek boven de vaatwasser de plakrand al los te laten door de warmte van de vaatwasser. Dit had volgens Siemens nooit zo geplaatst mogen worden. Omdat de vaatwasser er zo vaak uit was gehaald zijn de schroefgaten lam geworden en is dit door jullie gisteren opgelost. Ook het probleem van het loslaten van de plakfolie is door jullie "opgelost" maar dan wel op een zeer onprofessionele manier.

Wij gaan dan ook niet akkoord met de oplossing van een zilverpapiertje om een stukje hout. Dit is echt een grap. Wij verwachten een oplossing welke past bij de uitstraling van een dure keuken. Bovendien verwacht ik een oplossing voor het stukje hout wat nu loslaat. Het vreemde is nu ook dat wij de poten van de combi oven zien. Dit was voorheen niet zo zichtbaar.

Wij verwachten een oplossing welke past bij de uitstraling van een dure keuken

Bijlagen

Wij vinden dat Eigenhuis Keukens hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Eigenhuis Keukens?