Klacht Eijerkamp: Klacht voor de klachtenserice!!!!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 639928
Gebruiker
Tom en Ingrid
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Begin dec 2022 een klacht ingediend. Niets gehoord. Op 22 dec gebeld: er werd toegezegd dat we voor 1 jan werden teruggebeld. Niet dus. Vandaag op 5 jan maar weer eens gebeld: ‘ik ga even voor u kijken’. Dan wordt er opgehangen. Vervolgens nog 5 x gebeld en worden we weggedrukt. Wat is Eijerkamp gedaald in onze achting! Verschrikkelijk naar bedrijf geworden. Waarschijnlijk uit arrogantie (zaken gaan goed), maar er komt vast een tijd dat het minder gaat en dan ga je vaste klanten die als stront zijn behandeld tóch nog missen…!

Gewenste oplossing

Dat ze telefoon opnemen, dat ze doorverbinden ipv wegdrukken en een oplossing bieden voor de klacht.
Geboden oplossing
Weer gebeld met Eijerkamp. Weer de toezegging gehad dat ik nu echt snel gebeld wordt. Dat was 8 werkdage geleden. Het is echt schandalig.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Eijerkamp is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Eijerkamp?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen