Klacht Eijerkamp: Nul service

Klachtnummer
# 652391
Gebruiker
Blaaa
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Eijerkamp neemt onze klacht niet serieus. Nieuwe medewerkster van Klantenservice is duidelijk geïnstrueerd om strikter te zijn. Ouder medewerker die helaas vertrokken is had meer coulance. Wij hebben een peperdure bank gekocht hier die versleten en vervuild is die vervangen had moeten worden of tenminste een tegemoetkoming maar nee eijerkamp werkt niet mee! Verkoop verkoop peperduur en service nul komma nul!

Gewenste oplossing

Helaas te laat

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Eijerkamp is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Eijerkamp?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen