Klacht Eijerkamp: Onbeschofte/ onbehulpzame klantenservice medewerkers en onrechtmatige aanpak/behandeling van klacht

mrv

Jaartje terug een bank gekocht bij de Eijerkamp met zogenaamd "2 jaar garantie". Bank is geleverd met een afwijking: het stof op de ottomaan was aan de ene kant wat strakker getrokken of anders opgevuld, waardoor de hoek van de uiteinde van de ottomaan met een inhammetje loopt. Wij hebben zelfs gekozen voor een extra bonellvoering, wat het uberhaupt onrealistisch maakt dat een bank van een jaartje oud in kan zakken (op het uiteinde van de ottomaan waar je alleen je benen/voeten plaatst). Wij zijn met 2 man thuis die beide 40 uur in de week werken en alleen de weekenden/ avonden gebruik maken van de bank. Ik heb vervolgens contact opgenomen met de klantenservice van Eijerkamp en kreeg als reactie: "vulling is ingezakt door gebruik" door onbenullige medewerkers van de klachtenservice die de conclusie hebben kunnen trekken op basis van een aantal foto's. Lekker makkelijk om op die wijze klachten af te wimpelen. Geen expert de langskomt om het uberhaupt met het blote oog te zien en vervolgens te beoordelen. Nu stelt Eijerkamp voor om een "onafhankelijke partij" (Eijerkamp's externe service-dienst) te sturen, die het gaat beoordelen. Daarbij zijn de kosten voor ons als de expert oordeelt dat het om een gebruiksspoor gaat, zo niet zijn de kosten voor Eijerkamp. Daar ben ik mee akkoord gegaan, omdat ik zeker ben van mijn zaak en dit ook kan aantonen aan de hand van foto's van de eerste dag van levering. Ik vind het onbegrijpelijk hoe Eijerkamp met zijn klanten omgaat, tot aan de onbeschofte gedrag van de klantenservice medewerkers toe. Denk je een bank aan te schaffen van een betrouwbare zaak, is dit waar je tegenover komt te staan. Super ontevreden klant, dat wordt nooit meer winkelen bij Eijerkamp. Ook zal ik dit voortaan iedereen afraden!

Ik wil dat Eijerkamp in eerste instantie aantoont, dat de hun externe service dienst FRC daadwerkelijk een onafhankelijke partij is.

Eijerkamp
    Hartelijk dank voor uw review. Ik begrijp dat u ontevreden bent over de afwikkeling van uw servicemelding. Wat vervelend om te lezen dat u hierin geen positieve ervaring heeft gehad met ons. Onze oprechte excuses voor het ongemak, dat is uiterlijk niet het gevoel dat we u willen geven naar aanleiding van uw servicemelding.
    Inmiddels hebben wij telefonisch contact met elkaar gehad om uw servicemelding op te pakken. Wij blijven met u in contact hierover.

Layla

Ook een klacht indienen over Eijerkamp?