Opgelost door Eijerkamp: Onze terechte en door hun eigen monteur bevestigde klacht wordt niet opgelost

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 650540
Gebruiker
Mandy_T
Datum
7 reacties

Details

Klacht

Wij hebben bij Eijerkamp Veenendaal twee banken besteld die in de winkel geen last had van plooivorming. De banken die wij geleverd kregen begonnen meteen na gebruik plooien te vormen. Vijf dagen na gebruik hebben we dit gemeld. Het leer zit zo los op de zitvlakken dat je de plooien met de hand kan vastpakken. Er is na een maand een monteur van Eierkamp langs geweest en hij bevestigde de ernst van het probleem, maar heeft het na 3 uur proberen niet kunnen oplossen. Hij bevestigde dat de de banken slecht in elkaar zijn gezet, dat de zitkussens vervangen moeten worden en dat het netjes zou zijn als Eierkamp de banken retour neemt. Wij hebben teruggekoppeld aan Eijerkamp dat het probleem niet is opgelost en dat we de banken graag willen retourneren. Hierna hebben we nog driemaal gevraagd om een update, maar we krijgen geen reactie meer. Alsof we niet bestaan. We hebben naast de banken ook betaald voor 7 jaar service en garantie. Toch horen we niets terug van de winkel. Ongelofelijk, maar waar.

Gewenste oplossing

Het zou fijn zijn als we uberhaubt een reactie krijgen van de winkel. Het liefst met excuses, maar zonder is ook prima, als ze maar toegeven dat ze ons een ondeugdelijk product hebben verkocht en de banken retour nemen. Kortom, klantenservice!

Bijlagen

Geboden oplossing
We hebben bericht gekregen dat de de bankstellen opgehaald zullen worden en dat we de aankoopkosten terug krijgen. We stellen nog voor dat Eijerkamp de kosten voor het openen van het geschil op zich nemen. Dan is het wat ons betreft opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
content

7 reacties

  1. Auteur
    Mandy_T
    Datum
    Nog niets gehoord van Eijerkamp.
  2. Auteur
    Mandy_T
    Datum
    Nog geen reactie van Eijerkamp.
  3. Auteur
    Mandy_T
    Datum
    We hebben gehoord van de service partij waar Eijerkamp mee samenwerkt. Zij trekken zich terug en hebben gezegd dat Eijerkamp spoedig contact met ons zal opnemen. Daar wachten we nog steeds op.
  4. Auteur
    Mandy_T
    Datum
    Hoewel de service van Eijerkamp ons had verteld dat Eijerkamp contact met ons zou opnemen om het geschil op te lossen, hebben we nog steeds helemaal niets van hen gehoord. We zijn al maanden aan het wachten.
  5. Auteur
    Mandy_T
    Datum
    We hebben een geschil gestart met Eijerkamp. Zij hebben nog een paar weken om te reageren, maar voorlopig horen we helemaal niets van hen.
  6. Auteur
    Mandy_T
    Datum
    Nog steeds geen reactie.
  7. Auteur
    Eijerkamp
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer, mevrouw van den Berg,

    Ik zie in ons systeem dat uw melding via de geschillen commissie loopt. Wij hebben deze commissie enige tijd geleden een oplossing geboden en zij zullen hierover contact met u opnemen. Wellicht dat u bij hen navraag kunt doen over de status.

    Mochten er nog vragen zijn neem dan telefonisch contact met ons op, wij zijn tijdens kantoor uren bereikbaar op 0575-583600.

    Met vriendelijke groet,
    Layla

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Eijerkamp?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen