Klacht Eijerkamp: Plooien en kraken

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 660199
Gebruiker
BorstelOrka#387
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 5 april is onze dure stoffen bank geleverd via eijerkampwe keken er naar uit. Na 2 dagen zaten er al mega veel plooien in de bank die je met de hand kon pakken. Gelijk melding van gemaakt en er werd verwezen naar de all in house service. Na 3 weken nog steeds geen reactie. Na 5 dagen kwam er een mega kraak in de bank weer diverse mails gestuurd en gebeld. Maar we worden elke keer afgepoeierd met een mail dat het druk is. Een bank van nog geen 3 weken met nu al zoveel gebreken dat beloofd niks goed. En een schande dat eijerkamp niks van zich laat horen terwijl erin de winkel zoveel verteld word over hun goede service. Dus nog steeds geen reactie en opplossing. Onze oplossing is een nieuwe bank of geld terug. Want dit is een serieus gebrek aan onze bank.

Gewenste oplossing

Teneerste na 3 weken uberhaupt een reactie en een nieuwe bank of geld terug.
Geboden oplossing
Moeten met fabrikant overleggen hoe ze dit gaan oplossen. Wordt hopelijk snel vervolgd en opgelost.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Eijerkamp
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer, mevrouw Siskens,

    Ik zie dat er inmiddels contact met u geweest is om de melding te bespreken. Wat vervelend dat het bezoek van all in house zo lang op zich laat wachten. Er is een afspraak met u gemaakt voor onze monteur op 12/05/2023 onze monteur zal de bank dan beoordelen en indien mogelijk direct herstellen.

    Ik verwacht u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Indien er nog vragen zijn verneem ik deze graag.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Eijerkamp

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Eijerkamp?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen