Klacht Eijerkamp: Plooien en kraken
Details
Klacht
Op 5 april is onze dure stoffen bank geleverd via eijerkampwe keken er naar uit. Na 2 dagen zaten er al mega veel plooien in de bank die je met de hand kon pakken. Gelijk melding van gemaakt en er werd verwezen naar de all in house service. Na 3 weken nog steeds geen reactie. Na 5 dagen kwam er een mega kraak in de bank weer diverse mails gestuurd en gebeld. Maar we worden elke keer afgepoeierd met een mail dat het druk is. Een bank van nog geen 3 weken met nu al zoveel gebreken dat beloofd niks goed. En een schande dat eijerkamp niks van zich laat horen terwijl erin de winkel zoveel verteld word over hun goede service. Dus nog steeds geen reactie en opplossing. Onze oplossing is een nieuwe bank of geld terug. Want dit is een serieus gebrek aan onze bank.Gewenste oplossing
Teneerste na 3 weken uberhaupt een reactie en een nieuwe bank of geld terug.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.