Opgelost door Eijerkamp: Serviceafdeling reageert niet op garantieverzoek

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 663687
Gebruiker
TJ16
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Onlangs is de motor van mijn electrische bed stukgegaan binnen de garantietermijn. Dit is gemeld aan Eijerkamp.

Aanvankelijk leek het dat dit probleem voortvarend aangepakt werd, maar nadat de serviceafdeling vernomen. Inmiddels is het 7 weken geleden dat ik de melding heb gemaakt, maar is er nog niets gebeurd. Bij telefonisch contact (met lange wachtrij!) wordt er weliswaar belood dat er prioriteit aan gegeven wordt, maar gebeurt er niets. Bij contact via e-mail blijt het helemaal stil, ondanks de belofte dat er binnen 2 dagen contact op genomen wordt.

Het geduld is inmiddels op: iets wat zodanig simpel te repareren is, hoeft geen 7 weken te duren.

Gewenste oplossing

Ik wil dat de kapotte motor (of het kapotte onderdeel) kosteloos vervangen wordt zodat het systeem weer functioneert zoals bedoeld.
Geboden oplossing
Onderdeel is kosteloos vervangen, en de monteur heeft het nog de volgende dag gebracht. Keurig opgelost, jammer van de lange aanlooptijd...
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Eijerkamp
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer, mevrouw,

    Ik zie dat er een service verzoek is aangemaakt. Dit betekent dat onze monteur u komt bezoeken om te beoordelen wat het probleem is en hoe wij dit voor u kunnen oplossen. De afdeling planning zal op korte termijn contact met u opnemen telefonisch voor het maken van een afspraak hiervoor. Ik heb hen zojuist een verzoek gestuurd dit met spoed op te pakken.

    Ik verwacht u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Layla

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Eijerkamp?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen