Opgelost door Eijerkamp: Serviceafdeling reageert niet op garantieverzoek
Details
Klacht
Onlangs is de motor van mijn electrische bed stukgegaan binnen de garantietermijn. Dit is gemeld aan Eijerkamp.Aanvankelijk leek het dat dit probleem voortvarend aangepakt werd, maar nadat de serviceafdeling vernomen. Inmiddels is het 7 weken geleden dat ik de melding heb gemaakt, maar is er nog niets gebeurd. Bij telefonisch contact (met lange wachtrij!) wordt er weliswaar belood dat er prioriteit aan gegeven wordt, maar gebeurt er niets. Bij contact via e-mail blijt het helemaal stil, ondanks de belofte dat er binnen 2 dagen contact op genomen wordt.
Het geduld is inmiddels op: iets wat zodanig simpel te repareren is, hoeft geen 7 weken te duren.
Gewenste oplossing
Ik wil dat de kapotte motor (of het kapotte onderdeel) kosteloos vervangen wordt zodat het systeem weer functioneert zoals bedoeld.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.