Klacht Eijerkamp: Tot twee keer toe kapotte bank geleverd en dat voor 8400

Klachtnummer
# 648722
Gebruiker
Yadjse
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Meubels die bij aflevering niet goed warden en bij Herstellen ook niet wij snappen niet dat deze door de kwaliteitscontrole van Eijerkamp zijn gekomen tot twee keer toe. Terwijl ze daar zelf zo trots op zijn. Duurt Al maanden en dat voor 8400 euro. We hebben nog steeds geen complete bank. Kussenhoes die verkeerd om is gemaakt. En hoekje van de bank die geplakis terwijl alle andere hoekjes genaaid zijn.

Gewenste oplossing

Sneller leveren wat wij gekocht hebben. Schade vergoeding voor het ongemak en ergenis.

1 reactie

  1. Auteur
    Eijerkamp
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer, mevrouw Kersten de Moel,

    Ik zie dat er een afspraak met u gemaakt is voor 01 maart voor het leveren van een element en 2 hoezen. Ik zal er voor zorgen dat er contact met u opgenomen gaat worden voor het bespreken van een tegemoetkoming voor al het ongemak dat u ervaren heeft.

    Met vriendelijke groet,
    Layla Santos

Ook een klacht indienen over Eijerkamp?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen