Klacht Eijerkamp: Verpeste meubelset door slecht advies en geen reactie op klacht

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 383251
Gebruiker
Inge
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 23.07.'19 een klacht ingediend over onze aangekochte complete meubelset van eikenhout. In de winkel onjuiste informatie hierover ontvangen: het hout zou alleen besmettelijk zijn als je er lange tijd iets vochtigs op zou laten liggen en geschikt zijn voor een gezin met kleine kinderen. Dit is echter niet het geval: zelfs na een seconde blijven er blijvende afdrukken van letterlijk alles op staan: van vingers tot een bekertje! Hele set van ruim € 11.000 zag er na een week al niet meer uit!!
Slecht advies dus en ook geen tijdige reactie op mijn ingediende klacht. Schandalig, vanaf 23.07.

Gewenste oplossing

Een oplossing bieden!
Geboden oplossing
Niets: geen enkele reactie van Eijerkamp ontvangen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Inge
    Datum
    Nog steeds niets vernomen...

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Eijerkamp?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen