Klacht Eindhoven Airport: Eindhoven Airport geeft fout toe, maar ontkent aansprakelijkheid en reageert niet meer

Boudewijn

Op 24 november 2021 vlieg ik vanaf Eindhoven Airport naar Faro. Dat is althans de bedoeling. Vervolgens gebeurt er dit:

Goedemorgen, vanmorgen was ik in Eindhoven op de luchthaven om een vlucht te pakken naar Faro. Ik was netjes op tijd, een uur voor vertrek was ik door de douane heen. Vervolgens liep ik door en nam ik boven aan de trap (die naar het café leidt) plaats naast twee tv-schermen zodat ik in de gaten kon houden naar welke gate ik moest gaan. Ten minste, dat dacht ik. Naast de vluchtnummers stond een kolom met ‘Gate’ maar geen gatenummer. Daarnaast stond vermeld ‘gate displayed at 6.45’.

Maar het gatenummer verscheen maar niet op het scherm. Onderaan stond ook een melding dat er vertraging kon zijn door mist. Dus om 6.45 dacht ik oké, de vlucht zal wel vertraagd zijn door de mist. Zo rond 7.15 ging ik naar beneden om eens rond te lopen en naar de wc te gaan. Tot mijn verbazing zag ik naast mijn vlucht staan ‘Gate closed’. Dus ik vloeken en personeel gezocht. Die verwezen me naar de balie nog voor de douane. Daar werd mij verteld dat het vliegtuig al in de lucht hing en dat ze me kon helpen met het boeken van een nieuwe vlucht. Toen heb ik maar een nieuwe vlucht voor morgen vanaf Rotterdam geboekt.’

Vervolgens geeft Eindhoven Airport de fout toe, maar ontkent de aansprakelijkheid en reageert daarna niet meer.

Voor de uitgebreide correspondentie zie https://www.lexpress.nl/airport-erkent-fout-maar-betaalt-niks/3291/

De schadeclaim van 250eu vergoeden en zorgen dat dit in het vervolg niet weer gebeurt.

Wij vinden dat Eindhoven Airport hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Eindhoven Airport?