Klacht Eindhoven Airport: Misleidende laagste prijsgarantie Eindhoven Airport

P.J. Ligtelijn

Via Ryanair site heb ik vliegtickets aangeschaft en ook heb ik daarbij 20 dagen parkeren op Eindhoven Airport aangevinkt. Op het parkeren werd een laagste prijsgarantie afgeven. Direct na deze boeking vond ik echter een aanzienlijk goedkopere parkeeraanbieder. Ok heb bij Ryanair aangegeven dat ik van mijn koop af wilde, maar zij gaven aan niet verantwoordelijk te zijn en dat ik bij Eindhoven Airport moest zijn. Eindhoven Airport weigert mijn parkeeraankoop ongedaan te maken en verschuilt zich achter de voorwaarden van Ryanair. Zonder specifiek te willen noemen op welke voorwaarden ze zich beroepen. Kortom: Kastje naar de muur verhaal. Bovendien zegt Eindhoven Airport dat de laagste prijsgarantie alleen geldt bij 1 parkeeraanbieder (zij zelf...) en niet bij alle andere parkeer aanbieders op Eindhoven Airport... Samengevat: blijkt de laagste prijsgarantie een sigaar uit eigen doos. Hier is op geen enkele wijze achter te komen zowel tijdens als na de internetboeking. Ik vind dit misleidend. Verder vind ik het opvallend dat ik niet gewoon een aankoop zonder opgaaf van redenen ongedaan kan maken binnen 24 uur.

Verschil met de laagste prijs aanbieder compenseren of aankoop ongedaan maken.

Wij vinden dat Eindhoven Airport hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Eindhoven Airport?