Klacht Eindhovens Dagblad: Al 7 weken geen zaterdagkrant!

C. Aalst

Mijn moeder heeft vorig jaar een enkele keer geen krant ontvangen, maar heeft daar geen contact over opgenomen met het ED.
Ze heeft dit jaar al 2x een natte krant gehad omdat deze niet geheel door de brievenbus was gestoken. Ze heeft daarvoor een bedrag van die krant terug gekregen.
De eerste keer dat ze geen krant kreeg vond ik het vervelend en vooral omdat mijn moeder de krant heeft gekocht, terwijl ze een abonnement heeft!!
De zaterdag er na had ze weer geen krant en weer heeft ze de krant zelf in de winkel moeten kopen...
Dit jaar heeft ze daardoor al 7 zaterdagen achter elkaar geen krant gekregen.
Ik heb voor haar gebeld met het ED en het enige dat ze krijgt zijn excuses...Oh ja, en een keer heeft ze 1 tegoedbon voor een zaterdag- en een voor de doordeweekse krant gekregen. Mar de zaterdagkrant-bon was de week er op al weer op.
Als ik bel geven ze aan dat ze op niveau 2 zit v.w.b. de bezorgklachten (het hoogste), dan leg ik uit dat ze alleen maar een krant wil hebben.
Ze is pas 83 jaar geworden en nu moet ze op haar hoge leeftijd een paar kilometer door weer en wind fietsen om haar krant te krijgen. We hebben er alles aan gedaan en ik wend me nu naar dit medium en hoop dat er nu iets aan gedaan gaat worden.
Intussen heeft ze al ongeveer 60 jaar een abonnement!!

Lijkt me logisch, de krant gewoon bezorgd krijgen en dan 6 dagen per week i.p.v. 5 dagen!!

Wij vinden dat Eindhovens Dagblad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Eindhovens Dagblad?