Klacht Eindhovens Dagblad: Al een jaar de krant niet op tijd in de bus gehad

Lameij

Ruim een jaar wordt de krant niet op tijd bezorgd. Reeds een aantal keren hierover aan de bel getrokken, maar dit heeft niet tot een verbetering gezorgd. Vandaag (9 maart kwart over tien) nog steeds geen krant in de bus. Het op tijd bezorgd krijgen van de krant is één van de basisonderdelen van de contractuele overeenkomst tussen u en mij. En het nakomen van dit onderdeel van de overeenkomst wordt nu al ruim een jaar met voeten door u getreden. En ja, ik weet dat de bezorging door u is uitbesteed aan een verspreidingsbureau. Maar dat ontheft u niet van uw verantwoordelijkheid in deze. Voor de telegraaf, waar ik ook een abonnement op heb, geldt exact hetzelfde. Die heb ik dus ook aangeschreven. Misschien wordt het een tijd met de andere kranten samen het verspreidingsbureau het mes op de keel te zetten. Want het speelt alleen in onze wijk en dus is het voor het verspreidingsbureau niet meer of minder dan het zoeken en aannemen van een bezorger die er wel voor gaat.
Of gebeurd dit met het vooropgezette doel mij van een fysieke krant over te hevelen naar de digitale krant. Ja, je zou maar dit soort paranoïde gedachten kunnen krijgen als er al zo lang geen actie ondernomen lijkt te worden inzake deze bezorgingsproblemen.

Compensatie en het nakomen van de contractueel overeengekomen bezorgtijd.

Wij vinden dat Eindhovens Dagblad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Eindhovens Dagblad?