Klacht Eindhovens Dagblad: dit slaat nergens op

Klachtnummer
# 273482
Gebruiker
Chatarina
Datum
0 reacties

Details

Klacht


Ik heb in juli 2017 een vriendinnenabonnement gehad wat automatisch stopt.
Tot zover niets aan de hand.
Tussentijds ben ik gebeld door t ed om te verlengen wat ik NIET heb gedaan.
Daarvoor word de krant te weinig gelezen. Er word nog 2 x op zaterdag een krant bezorgt en ik denk :oke foutje tot er geld van mij rekening wordt afgeschreven wat ik storneer. Weer wordt ik gebeld voor een abonnement.
De man aan de andere kant van de lijn begon mijn gegevens op te noemen en ik zei dat dat allemaal klopte maar dat ik GEEN krant wilde.
IK heb de man goeiendag gezegd en heb de verbinding verbroken.
Toch valt er op 7 sept 2017 een welkomsgeschenk op de mat wat bij t abonnement hoort. IK WEET VAN NIKS
Op 8 sept bel ik met de krant en krijg IRMA FAVIER aan de lijn.
Zij vertelt mij dat ik een weekend abonn. heb afgesloten voor maar liefst 3 JAAR.
Nu word er altijd gezegd dat zo'n gesprek word opgenomen voor trainings doeleinden nou dan wil ik dat gesprek wel eens horen want ik wil echt geen 3 jaar lang vastzitten aan een krant
Hopelijk doet u hier iets mee.
Met vriendelijke groeten
mevr Kluytmans

Gewenste oplossing

beeindiging van t abonnement

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Eindhovens Dagblad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Eindhovens Dagblad?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen