Klacht Eindhovens Dagblad: Respectloos en schandalig gedrag van colportagedames

Bosmans7

Beste medewerker,
Vanmiddag omstreeks 16.00 uur werd ik door een jongedame voor de ingang van de AH te Heeze aangesproken met de vraag of ik wel eens het ED lees. Hierop antwoorde ik bevstigend (heb immers reeds jaren een (proef) abonnement van het ED of het AD). Nadat ik bevestigend had geantwoord, reikte ze me de krant toe welke zij direct weer terugtrok toen ik de krant wilde aannemen. Na een tweede vraag (Woont u in Heeze?) reikte ze me opnieuw de krant aan waarna ik deze probeerde aan te nemen terwijl ze voor de tweede keer de krant naar zich toe trok. Een omstander zag dat ook en lachte een beetje maar maakte tegelijkertijd een opmerking: Dat is wel erg weinig respect voor een ouders man). Na de derde vraag trok ze opnieuw de krant weg waarna ik deze respectloze dame de rug toekeerde......"Sorry meneer" riep ze nog waarna ze begon te lachen met haar compagnon (eveneens een jongedame). Ik vind dit een schandalige manier van colportage!!!! Respectloos en onbeschoft. Zo ga je niet met mensen om! Schadalige vertoning!!!
Ik zou me ontzettend schamen!!

Jan Bosmans
Geldrop!

Graag een antwoord en deze dames ter verantwoording oproepen!!

Wij vinden dat Eindhovens Dagblad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Eindhovens Dagblad?