Klacht Eindhovens Dagblad: Verwijdering uit administratie wordt genegeerd

S. van Eeten

4 januari 2016 zowel telefonisch als per mail afgemeld voor alle acties Eindhovens Dagblad, inclusief bevestigingen. Dit alles nadat ik eenmalig via iemand anders 2 weken gratis de krant heb gekregen waar ik geen opvolging aan wilde geven. Zowel per mail als telefonisch word je automatisch weer aangemeld. Nummer 0402310481 of Anoniem belt nog steeds, agressieve verkooppogingen en tot 6x bellen per dag. Na 8 √° 9x aangegeven mij te verwijderen is het nu genoeg en hoop ik op uw hulp. Ik sta al jarenlang ingescheven in Bel-me-niet-register en heb meerdere e-mailbevestigingen van het Eindhovens Dagblad dat ik volledig uitgeschreven zou zijn.

Excuses, compensatie en volledige uitschrijving uit ieder register. Bij iedere nieuwe fout een toezegging op extra compensatie, aangezien de bal allang niet meer bij mij zou moeten liggen.

Wij vinden dat Eindhovens Dagblad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Eindhovens Dagblad?