Opgelost door EizoShop.nl: Geen recht op ruilen of geld terug.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 34341
Gebruiker
dverwoert
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 18-05-13 heb ik bij EizoShop (onderdeel van Heijligers Computers B.V.) een monitor besteld van €500,-.

Op 23-05-13 bezorgd. Na alles uitgepakt te hebben en aangesloten zag ik gelijk al dat er iets niet in orde was. Rechts onderin beeld straalt een gele vlek uit van zo'n 15 centimeter. Ik heb de volgende dag gelijk contact opgenomen met de winkel via E-Mail. Er werd mij gevraagd een foto te maken van het probleem alleen pikte mijn foto camera het probleem niet op, dus was afgesproken dat ik langs zou komen.

25-05-13 naar de winkel gereden. Na de monitor aangesloten te hebben hebben er 3 man naar gekeken en claimden geen van alle iets te zien. Ik heb nog gemeld dat ik op de Demo monitoren achter ons niks van een gele vlek zag. We hebben toen afgesproken dat er over het weekend nog iemand naar zou kijken.

Paar dagen later kreeg ik een belletje dat er niks te zien was en ik hem maar moest nemen zoals ie was. Terwijl er op de site staat dat ik 7 dagen zichttermijn heb.

De oplossing

Ik erger me elke dag aan de monitor omdat mijn oog elke keer weer op die gele vlek valt. Het gaat hier over €500,- en dat is geen lullig bedrag.

Ik zou graag willen dat ze hem terug nemen en het geld terug storten. Is dit niet mogelijk wil ik hem met bij betaling ruilen voor de EIZO FlexScan SX2462W.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

EizoShop.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    dverwoert
    Datum
    Probleem opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
dverwoert
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over EizoShop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen