Opgelost door Ekabels: Kabels worden niet geleverd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 161993
Gebruiker
Marcoeversdijk
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 8 Maart kabels besteld bij Ekabels,
op 14 maart mail contact nog niets binnen, ik moet geduld hebben krijg ik als antwoord.
Op 18 maart weer mail contact, nu ligt de fout bij een Deens postbedrijf en de kabels worden snel geleverd.
Op 21 maart weer mail contact de gehele zending is nu kwijt en worden weer snel geleverd.
Nu is het 31 maart en ik heb al diverse mails verzonden dat ik mijn geld terug wil, maar hij blijft volhouden dat ik de goederen zeer snel zal krijgen.
dit bedrijf is gewoon 1 grote oplichting en moet gestopt worden.

De oplossing

Ik wil nu mijn geld terug, ik voel me opgelicht en heb totaal geen vertrouwen in deze shop.

2 reacties

  1. Auteur
    Ekabels
    Datum
    Beste,

    Ik heb het bedrag gecrediteerd. Het zal over een paar dagen op uw bankrekening staan.

    Mijn excuses voor het ongemak.

    John - Klantenservice
    www.ekabels.nl
    Tel. + 31 (0) 85 888 29 21
  2. Auteur
    Marcoeversdijk
    Datum
    Ik heb het geld ontvangen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marcoeversdijk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Ekabels?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen