Klacht El Encanto Hairsalon: Dubbele van de aangegeven prijs verrekend

# 91967
estelerr

Op woensdag 7 januari 2015 ben ik bij El Encanto Hairsalon aan de Reguliersdwarsstraat te Amsterdam binnengelopen. Voor dames met kort haar werd zoals aangegeven op de prijslijst op het raam €35,- gerekend, wat ik een redelijke prijs vind voor een was, knip en föhn beurt. Na te vragen of er een kapper beschikbaar was om mijn haar te laten bijknippen werd ik door een kapster naar de wastafel gebracht. Er werd na het wassen ongeveer 1cm van mijn korte haar geknipt, waarna mijn haren werden geföhnd. Na de behandeling werd er €70,- verrekend, wat ik erg frappant vond. Ik heb gevraagd waar het totaalbedrag uit is opgesteld, en de kapster zei dat knippen €30 kost en wassen en föhnen €40. Met tegenzin heb ik het bedrag gepind. Uiteindelijk teruggelopen naar de kapper en verteld dat ik mij opgelicht voel omdat de prijs die ik heb betaald niet overeenkomt met de prijs op de prijslijst.

Ik wil het overschot dat ik heb betaald (€35,-) teruggestort krijgen op mijn bankrekening. De prijs die ik heb betaald voor de was, knip en föhn beurt was €70,- en dat kwam niet overeen met de prijs dat er op de prijslijst is aangegeven.

Wij vinden dat El Encanto Hairsalon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over El Encanto Hairsalon?