Klacht El Futuro: Sportabonnement

Klachtnummer
# 28947
Gebruiker
GijsStavers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In 2012 heb ik een sportabonnement voor de periode van één jaar afgesloten bij fitnessclub El Futuro. Ik ben in die periode nooit gaan sporten, maar ben alleen bij de intake geweest. Na één jaar betaald te hebben, heb ik de sportschool gebeld omdat ik mijn abonnement op wilde zeggen. Het was geregeld. Ik kreeg nooit meer post, alleen éénmaal reclame. Nu krijg ik, zes maanden later, op eens een brief over betalingsachterstand. Het gaat om de periode van 2 januari tot en met 16 juli 2013, voor een bedrag van € 371,00. Ik heb meteen de sportschool opgebeld. Ik ben volgens hun nog lid, want ik heb mijn abonnement niet schriftelijk opgezegd (het kan blijkbaar alleen schriftelijk). Ik ben niet van plan dit bedrag te gaan betalen, aangezien mij verteld is dat mijn abonnement opgezegd was. Daarnaast zou mijn abonnement niet zomaar doorlopen na de periode van één jaar. En ik heb nooit melding gekregen van achterlopende betalingen. Nu pas is juni, alsof ze wachten op een mooi bedrag!

De oplossing

Ik wil graag dat de rekening van € 371,- ingetrokken wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat El Futuro hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over El Futuro?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen