Klacht El Magnifique: Aanbetaling terugkrijgen

Klachtnummer
# 452331
Gebruiker
Mariammetje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We hebben een aanbetaling van 250 euro gedaan voor een dienst die zou worden geleverd op de bruiloft van 6 juni. Door corona willen we de bruiloft in een besloten kring houden.
We hebben een aantal keer gevraagd of we de terugbetaling terug kunnen krijgen maar El Magnifique geeft aan dat zij niks heeft geannuleerd en dat ik het bedrag niet terug kan krijgen. Verder heeft ze het over een tegoed en wilt ze geen voucher uitgeven met duidelijke voorwaarden.

De oplossing

Aanbetaling terugkrijgen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat El Magnifique hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over El Magnifique?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen