Klacht Ela Wonen en Slapen: TWEE BANKEN FOUTIEF GELEVERD

tweeling52

op 17 april''13 een foto ontvangen van Ela wonen&slapen over de bestelde twee banken
zie foto1 bij mijn eerdere klachten aan Ela wonen&slapen
op 5 juni 2013 zijn de twee banken geleverd ik heb mijn klacht gelijk kenbaar gemaakt aan chauffeur /bezorgers beide verstonden slecht Nederlands en wilde niet bellen met *******, ik heb per mail mijn klachten kenbaar gemaakt op de datums 6 juni, 10 juni, 11 juni en 21 juni 2013 waar geen reacties meer op zijn gekomen, ik heb betaald
€ 2.368.- mijn klachten gaanover dat de hoogte tussen de kussens en de poten 30 cm zijn zodat de banken veel te hoog zijn, de poten en kleur stof zijn oke, maar omdat de banken te hoog zijn heb ik de poten moeten verwijderen dan is de bank nog te hoog ik heb dat kenbaar gemaakt via foto2
ik eis minimaal geld terug voor een(1) bank € 1.199.-

ik heb een bedrag betaald van € 2.368.- voor twee bankstellen
de bankstellen voldoen niet aan de gestelde eisen zoals deze zijn besteld
de kleur van de banken zijn goed, de afmetingen van de poten zijn goed
het gaat om het stuk vanaf de poten tot aan de kussens deze zijn hoger 30 cm
als in de winkel en als op de eerste foto die mij is gestuurd als voorbeeld waar ik mijn akkoord op heb gegeven, de banken zijn geleverd en bij levering heb ik mijn klachten kenbaar gemaakt aan de chauffeur/bezorger deze verstaat zeer slecht Nederlands
ik heb toen betaald en diverse malen per mail contact opgenomen om mijn klachten kenbaar te maken hier wordt nier meer op gereageerd.
ik eis minimaal geld terug voor een (1) bankstel € 1.199.- zodat ik hiervoor een nieuw bank kan kopen maar niet bij Ela wonen & slapen van beide banken omdat het tussen stuk van de poten tot aan de kussens veel te hoog zijn heb ik van beide banken de poten verwijderd

Ook een klacht indienen over Ela Wonen en Slapen?