Wij vinden dat Elastifit.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Elastifit.nl: Mijn aangekochte artikel is na twee maanden niet geleverd en er ik krijg geen contact meer met klant
Details
Klacht
Ik heb bij de webwinkel elastifit.nl een artikel gekocht waar ik nu al twee maanden op wacht.Na meerdere malen contact te hebben gezocht met de klanten service om duidelijkheid te krijgen over de levering reageren ze nu niet meer.
Ik vrees dat ik het aangekochte artikel niet meer geleverd krijg en ik mijn geld kwijt ben ondanks dat ik afstand heb gedaan van de aankoop.
Hoe nu verder?
Gewenste oplossing
Het aankoop bedrag terug storten!Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.