Klacht Elastifit.nl: Mijn aangekochte artikel is na twee maanden niet geleverd en er ik krijg geen contact meer met klant

Klachtnummer
# 444578
Gebruiker
BJM
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb bij de webwinkel elastifit.nl een artikel gekocht waar ik nu al twee maanden op wacht.
Na meerdere malen contact te hebben gezocht met de klanten service om duidelijkheid te krijgen over de levering reageren ze nu niet meer.

Ik vrees dat ik het aangekochte artikel niet meer geleverd krijg en ik mijn geld kwijt ben ondanks dat ik afstand heb gedaan van de aankoop.

Hoe nu verder?

De oplossing

Het aankoop bedrag terug storten!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Elastifit.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Elastifit.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen