Klacht Elderzzz: Elderzzz jaarkaart onterecht

Bruggenbouwer

Tijdens telemarketing actie van Elderzzz werd mij een jaarkaart aangeboden. Ik wilde niet direct maar ging accoord met het toesturen van informatie. Deze info bleek echter de jaarkaart te zijn met daarbij de condities mbt het opzeggen.
Ik heb opgezegd, maar kort daarop kreeg ik te maken met incassobureau MKBusiness. Zowel Elderzzz als MKBusiness waren niet telefonisch bereikbaar. Inmiddels zijn de dreigementen over oplopende kosten en gerechtelijke procedures niet van de lucht. Zelfs telefonisch. Tijdens zo’n telgesprek heb ik mijn verhaal gedaan. Ik werd verzocht mijn dossier op te sturen. Hier heb ik nooit enige reactie op gehad, maar de dreigementen gaan door. Inmiddels zijn de kosten gestegen tot meer dan 500% van de kosten van de jaarkaart.
Ik voel me bedreigd.

Ik wil dat ze stoppen met hun bedreigingen en ophouden te doen alsof ik een contractverplichting ben aangegaan.

Wij vinden dat Elderzzz hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Elderzzz?