Klacht Elderzzz: Elderzzz jaarkaart onterecht

Klachtnummer
# 36596
Gebruiker
Bruggenbouwer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Tijdens telemarketing actie van Elderzzz werd mij een jaarkaart aangeboden. Ik wilde niet direct maar ging accoord met het toesturen van informatie. Deze info bleek echter de jaarkaart te zijn met daarbij de condities mbt het opzeggen.
Ik heb opgezegd, maar kort daarop kreeg ik te maken met incassobureau MKBusiness. Zowel Elderzzz als MKBusiness waren niet telefonisch bereikbaar. Inmiddels zijn de dreigementen over oplopende kosten en gerechtelijke procedures niet van de lucht. Zelfs telefonisch. Tijdens zo’n telgesprek heb ik mijn verhaal gedaan. Ik werd verzocht mijn dossier op te sturen. Hier heb ik nooit enige reactie op gehad, maar de dreigementen gaan door. Inmiddels zijn de kosten gestegen tot meer dan 500% van de kosten van de jaarkaart.
Ik voel me bedreigd.

De oplossing

Ik wil dat ze stoppen met hun bedreigingen en ophouden te doen alsof ik een contractverplichting ben aangegaan.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Elderzzz hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Elderzzz?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen